تقویم آموزشی سال 1397

سلام

دوستان و همراهان گرامی

تقویم آموزشی اردیبهشت در تصویر زیر قرار داده شده:

روال کار به این صورت هست که تمامی کلاس هایی که روزهای پنج شنبه تحت عنوان ” پنج شنبه آفتاب ” تشکیل میشه به صورت رایگان هست و ورود اون هم تا سقف 9  نفر برای تمامی کاربران فروشگاه آزاد خواهد بود  😆 .

سایر کلاس هایی که در روزهای هفته تشکیل میشه مثل آموزش برنامه نویسی ، پردازش تصویر و نرم افزار solid جلسه ای 40,000 تومن به صورت غیر رایگان برگزار خواهد شد.

تمامی کلاس هایی که در تقویم آموزشی ذکر شده طی 10 جلسه برگزار میشن و تمامی سورس کدهایی که توی هر جلسه آموزش داده میشه به طور کامل در اختیار کارآموزا قرار میگیره.

دوستانی که تمایل به ثبت نام در کلاس ها رو دارن باید با داخلی 182 فروشگاه تماس بگیرن و از طریق این لینک پرداخت رو برای کلاس های غیر رایگان انجام بدن.

 

 

 

One thought on “تقویم آموزشی سال 1397

    1. سلام
      سعی میکنیم در اینستاگرام آفتاب رایانه به صورت لایو فعالیت داشته باشیم

  1. با سلام با توجه به این که قالب سایت رو تغییر دادید متاسفانه تصاویر آموزش هایی که قرار دادید کوچک یا کم کیفیت و در نتیجه قابل مشاهده نیست. لطفا رسیدگی کنید

  2. اگر امکانش هست لطف کنید آموزش های اردوینو در وبلاگ رو ادامه بدید
    هر کسی موافقه نظر بده لطفا

  3. خانم مریم اسماعیل زاده که با یک مدرک کارشناسی معادل شدید مدیر ارشد افتاب رایانه و از این امر بسیار خوش حالید . افتاب رایانه خودش چیه که شما مدیر ارشد ان هستید. lol هرجایی اضهار حضور میکتید که فقط همین مدیر ارشد افتاب رایانه را عنوان کنید.
    دوست عزیز شما سالید ورک تدریس میکنید ساعت 40 تومان . خودتون تدریس میکنید؟! lol
    تنها هنرتون رو نوشتید تسلط بر اتوکد . خوب اینو این روز ها یک بچه راهنمایی هم بلده. خوب خدا رو شکر دوکون دسکاتون کساد شده . کم کم شاهد بسته شدنشم خواهیم بود. دیگه این حنا رنگی نداره.
    حالا فعلا قطع الکترونیکی بیارید چند وقت دیگه در حال جمع اوری بسته که 1000 نوع مقاومت اس ام دی هست جان خواهی داد . خخخخ
    ما خودمون بزرگتون کردیم الان بی صبرانه منتظر زمین خوردنتون هستیم . بار کج به منزل نمیرسد .از قله ها رد خواهد شد ولی اخر در دره ای فرو خواهید ریخت .هرچی ادعای درستکاریتون بشه. هرچی ادم بی سواد جمع شدید دور هم بعد قطعه ای میارید که حالیتون نیست چی هست هیچ تخصصی درش ندارید.
    درضما خوب شد بالاخره فهمیدید نباید زیر محصولات نظر وجود داشته باشه . چون با بی سوادیتون خیلی سوتی میدادید. به امید روزهای بدتر برای شما

    1. دوست عزیز

      روز بخیر
      من نمیدونم شما این استناد هایی که می کنید رو از کجا آوردید!!!

      بنده مدیر ارشد آفتاب رایانه هستم اما تا به حال اینجانب اتوکد و سالید ورک رو باز نکردم چه برسه به تدریس ( !!! ) و زمینه کاری من هم هیچ ربطی به این دو نداره .

      بنده الکترونیک خوندم و تمام آموزش های وبلاگ رو هم اگر مطالعه می فرمودید تمام و کمال در حوزه الکترونیک و آردوینو هست.

      اگر مشکل دیگری هم با بنده دارید در خدمتم تا با کمال میل براتون توضیح بدم

      موفق باشید

  4. با سپاس از جوابی که در کمال آرامش دادید راهتون رو ادامه بدهید که خداوند یقینٱ همراهتان خواهد بود این روزها بدلیل گرانی حشره کش پشه هم زیاده دیگه ! پشه کی داند که در بهاران زاد و مرگش در دی است

  5. سلام خانم مهندس میشه من چند سوال داشتم ازتون اگه گروه تلگرامی دارین چیزی بگید منم بیام
    سوال در مورد ماژول max ۳۰۱۰۰
    ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *